szerda, március 11, 2009

Ma aztán ....

Bebuktam

Ezt megszívtam,nem kicsit,nagyon
-történt,hogy van egy valag csekkem.Rábeszéltem magam,hogy feladom őket,már ez nagy teljesítmény mert alapból utálom az embereket pláne a tömeget.
Háromnegyed nyolckor beálltam a posta elé,hogy elsőként szabaduljak meg a létől.
Nyolc órára voltunk vagy húszon öten,de ez már nem is lenne baj,csakhogy ebből tizenhat nő,érted nő!
Ami azt eredményezte,hogy megint a sor végére szorultam.
Nem elég az hogy fizetek mint a barom,mert engem ugye mindenki megtalál mert látható jövedelmem van. Még én várok,hogy legyenek szívesek megszabadítani tőle.Nahát tele van a tököm mindennel és mindenkivel.
Az lett a vége,hogy éles elmével átláttam,hogy máshol biztos kevesen vannak ha ide jött mindenki.Úgy is lett,egy másik postán egyedül voltam sor nélkül.

Nincsenek megjegyzések: