szerda, május 13, 2009

Autó mossó

-Régen írtam már akármit is,
most egy kicsit nemnagyon értem rá,de ma szabadnapos vagyok mert szakad az eső.Szóval kitaláltam valamit és úgy is lett.
-Sokszor mostam le mindenféle retek repülőt meg a főnök autójájait meg minden szutyok redvát és titokban arra gondoltam mennyit kereshetnék ezzel,ha nem itt csinálnám ingyéééé.
Most autót mosok ne tudd meg mennyiért.Gondoltam,hogy jó buli de,hogy ennyire azt nem.Mákom van a főnökkel is meg a srácok is elsőre befogadtak.Tök jó meló,ha tudtam volna már rég szarok a reptérre.
Az jó csajozós duma,hogy repülő szerelő vagyok de amikor az van ,hogy fizesünk egy sört egymásnak akkor lehet vakarózni.Na ha így megy tovább a mosás ahogy eddig akkor a napi bevételem mellett még egy kisebb összeget félre is tudok tenni ! amit aztán hétvégén el lehet fagyizni vagy strandozni kisfiammal.
A többiről nem is beszélve...
Más.-van ugye ez a horgászengedélyünk a Kapos folyóra is-hétvégén fűztem Mátét,hogy lógassunk egyet de nem volt kedve (szerencsére).Tegnap hallottam,hogy egy halott lányt fogtak ki a folyóból.Amilyen mákom van biztos mi fogtuk volna ki aztán egész életében vigasztalhattam volna.Nagyon vigyázni kell mindnre gondolni kell egy ilyen érzékeny lelkü kislegénnyel mert sosem lehe tudni mikor honnan jön a baj.De hát azért van apukája ennek a fiúnak.
Olvassatok sokat,ne igyatok mosatlan gyümölcslevet,éljenek a csajok!
u.i.hétvégén nem dolgozom lehet sörözni

Nincsenek megjegyzések: