szerda, október 28, 2009

Már tele van...kurvára elég volt..

Tele van a tököm ezzel az egésszel,
Még egy szar napot ki kell bírni valahogy!
Próbálom ki bekkelni az életemet,hogy lehetőség szerint ne kerüljön nagyon sokba,de valahogy sosem sikerül.
Öt órakor már autóztam a városban mert fater hívott, lehet,hogy menni kell a kórházba,szarul volt.
Mire odaértem már ott volt a doki nem is akárki , szerencsére ezt most sikerült megúszni.(ez a doki mentett meg engem amikor két hónapig Mosdóson voltam tüdőgyulával de nem sikerült megdöglenem mert már akkor is tehetségtelen voltam)
Még voltam vásárolni is neki, semmi baj nem volt.
A gond csak most kezdődött: Úgy gondoltam,hogy ha már ébren vagyok fogok valamit mert faternak jó lenne ha enne.
Arról már le tettem,hogy valaha is fogok valami rendes halat. 
Legalább valami kis gecit fognék egypárat az is jó lenne.

Persze faszom ha már egész nyáron nem fogtam semmit akkor majd most sikerül aha, nagy lófaszt?!?
 ott basztam az eget két és fél órán keresztül ,könnyű spiccbotos szereléssel meg csontival.
SEMMI

Még hogy a horgászat megnyugtat egy nagy büdös lófaszt felbasztam magam de úgy,hogy már nagyon rég még a gyomrom is görcsölt belé,

Most nem azért , de nem magam miatt akartam volna.Akkor meg most mi a faszért nem jönnek ????????
Az,hogy engem utálnak azzal már megbékéltem de most asszem jót akartam akkor meg hol a picsában vannak ???rohaggyanak meg úgy ahogy vannak de az összes.
Ja és akkor az okosok még azzal jönnek,hogy a hal micsoda érték meg,hogy a halőr milyen fontos meg,hogy vigyázni kell a természetre ----- leszarom baszok rá ki-mit gondol.
A horgászat csak annak jó aki eladja a halat a boltban meg a tó tulajdonosának !!!
Egyébként nagy szar az egész.

Nincsenek megjegyzések: