szombat, október 24, 2009

Találok ilyeneket itt-ott...az baj ?

De most komolyan. Akkor most ki akar diktatúrát, ki a vezér és a diktátor, vagy mi? Ha ellenvéleményt hallotok egyből ég a ház? És egyből mindenki mocskos zsidó, na meg hazaáruló, ha nem bohóckodik 'kisegyenruhában'? A kiscsaj biztos tényleges veszélyt jelent a nagymagyar milicistákra, na meg a sok-sok szimpatizáns igazmagyarra…
És én? Én is hazaáruló vagyok, ha nem szeretem a cirkuszt? Én is sehonnai bitang lennék? És ha kijelentem, hogy én biza’ magyar vagyok?
Olvas valaki Poppert, aki mint ismeretes zsidó ember? Igazi magyar értelmiségi! És, hogy miért is magyar? Mert magyarul beszél, magyarul imádkozik, ide fizet adót, itt született és itt is fog meghalni. Itt szerzett diplomát és itt dolgozott, magyar egyetemistákat okított. Akár a te kölködet is…bár nem hiszem, de a lehetőség adott…volt.
Na ő akkor magyar? Vagy csak egy büdös zsidó, kedves gárdista barátaim?
Vagy te, drága nagymagyar, turullal a válladon. „Hasznos tagja vagy a társadalomnak?” Igen? Végeztél sok iskolát, olvastál sok szép magyar könyvet, amiket magyarok írtak, magyarul…Megemlékeztél a piros betűs ünnepeken, ami kettő az egyben volt: balhé és szabadnap ergó kocsma, szesz és egy csipetnyi agresszió.
Ezzel szépen csendben azt éritek el drágáim, hogy kurva kínos lesz magyarnak lenni Magyarországon. Az, hogy az únió nagyokat röhögött eddig, de már figyel, az semmi. Smafu. De ha a magyarok nem érzik jól magukat saját szülőhazájukban, mert azt hiszitek ti jobbak, okosabbak, szebbek, erősebbek vagytok – pedig csak hangosabbak – az már tragédia. És legyen bárki az, aki felemeli a hangját, mert szerinte az nem kék, hanem barna egyből kap egyet. Rémlik a nagymagyar fejekben a nagymagyar történelem? Volt már ilyen?

Nincsenek megjegyzések: