vasárnap, október 25, 2009

Megyek én is

> Nyugdíjkorhatár
>
>
> Tárgy: NyugdíjkorhatárValahol Ausztráliában:
>
> Miután elértem a nyugdíjkorhatárt, bementem a
> Társadalombiztosítási
> Igazgatóság helyi fiókjába az ügyeket intézni.
>
> A pult mögött ülő nő - életkorom ellenőrzése végett - kérte
> a jogsimat
> (Ausztráliában nincs személyi igazolvány, de
> személyazonosság igazolására
> elég a fényképes jogsi. A ford.)
>
> Végigkutattam a zsebeimet, és rájöttem, hogy a tárcám otthon
> maradt.
>
> Mondtam neki, hogy sajnálom, haza kell érte mennem, majd
> később megint
> eljövök.
>
> Mire a nő: "- Gombolja ki az ingét".
>
> Kigomboltam, és előtüntek a mellkasomat borító göndör és ősz
> szőrszálak.
>
> "Az az ősz szőr a mellén nekem elég bizonyíték"- mondta a
> hölgy és átvette
> tőlem a kitöltött ürlapot.
>
> Mikor hazaértem, izgatottan meséltem a nejemnek a
> társadalombiztosítási
> irodában történteket.
>
> Erre a nejem: "- Miért nem toltad le a gatyádat is? *Még
> rokkantságit is
> *kaphattál volna!"

Nincsenek megjegyzések: