kedd, június 30, 2009

Nincs munkám,nincs esélyem sem.

"Nincs munkám,nem vagyok pénzes és nem hordok bő gatyát,mert lassan már semmilyen gatyám sincs.
Nincs főiskolám,nincs érettségim mert dolgoznom kellett már akkor is.
Nincs semmim de folyamatosan elvesznek tőlem valamit és nekem kell előteremteni a semmiből a rá valót.
Elegem van mindenből és mindenkiből,és utálom ezt a szart ami van, ahogy van.

A világ egyik legbénábban hangzó és legillogikusabb nyelvét beszélem,és rajtam kívül még több millióan értik,hogy mire gondolok,amikor azt mondom: Anyád picsája!
Nem beszélek idegenül és ezáltal nem kellek senkinek,de a tokosoknak nem kell tudni semilyen nyelven pedig a világ leg butább népe.

Minden ország megelőzi az enyémet,és nem örülök,amikor a turisták összekeverik Budapestet Magyarországgal!
VagyBudapestet Bukaresttel!
Amerikának fogalma sincs,hogy lehet egy országnak az a neve,hogy éhes.

Büszkén gondolok,a törvényre - tolvajok,pedofilok,idióták, és csalók felmentőjére,Fazekasra és Annusra,Kulcsárra a kisiskolások mintaképére.

Szeretem a zsúfolt és koszos délibuszt,Fekete Pákót,a működésképtelen,de legalább jó drága combinót,a 300 forintos kenyeret.
50-éves lettem de nem tudom minek,nemtudom mi lesz holnap,mi lesz velem,a családdal.
Miből fogok megélni és mit adok enni a kisfiamnak.
Rendszeresen megbüntet a kamera hatóság és csak a fenyegetés a biztos az országban.
"20 - tól 35-éves korig kiégetnek és utána senkinek nem kellek de nyugdijba csak 67 -után mehetek ha még élek de az sem biztos mert amit eddig csináltam abba belebetegedtem.

Itt élek Európa segglyukában,a szar időjárás is ellenem van.
Gyűlölködésben mi vagyunk a császárok.
És igenis nálunk élnek a világ legnagyobb kurvái!

Magyarország! Én így szeretlek."

Nincsenek megjegyzések: