szerda, június 17, 2009

Elég volt már köszi a kibaszásokat.


Mostanában elég szarul alszom,
Kb 1000+1 -oka van a dolognak-többek között én is beteg lettem valami nagyobb dolog készülhet mert nem bírok megnyugodni én sem.
Nem elég,hogy nincs munkám amit eddig csináltam azt jobb is hogy nem folytatom (sajnálom azokat akiknek folytatniuk kell) a kozmetikai szalonbéli munka is akadozik az időjárás miatt.
Valami okosságot ki kellene találni de nem megy mert minden más van a pici buta fejemben.
Van itten ez a boszi aki a rontás levételt és az átkot is orvosolni tudja állítólag nagy sikerrel.Jósolni nekem nem kell azt már megtette más boszi az be is jött.Most csak erre a két dologra kellene összpontosítani mert nem igaz az hogy én csak mindig a fasz másik végén vagyok,vagy ha igen akkor istenugyse soha a büdös életben semmit sem fogok csinálni de semmit ám és akkor rábaszott a köcsög mert akkor nem lesz mi ellen tennie és talán kihal.

Nincsenek megjegyzések: