hétfő, július 27, 2009

1958

Bajor Imi,Madonna,M Jackson, Osama BinLaden és még sorolhatnám a nagy neveket több oldalon keresztül de felesleges mert mindenki ismeri és csodálja őket. Mind mind 1958-ban születtek és nagyok,nagyon nagyok lettek.

Lehet valami ebben az évben.
Itt ebben a városban is mindenki akiből lett valaki mind 58-as.

Az történt,hogy elmúltam ennyi meg annyi és a világon semmi nem történt velem pedig én is a legendás évjárathoz tartozom.
Kicsit magamba néztem és elkeserítő a kép.
Az,hogy-
-13 évesen nem tanultam rendesen ezért csak a szakmunkás képzőben tudtam tovább szenvedni egy olyan szakmában ami akkoriban éppen hogy semmit sem ért,
a melósokkal együtt elkezdtem dohányozni amit a mai napig is bánok,
a szakmunkás vizsgám elég jól sikerült és a volán nál kaptam is munkát de nem ott ahol én szerettem volna a buszos-oknál ami akkor jattos volt hanem a billenős ZIL es-ek nél ami szar.
Kevés volt a lé és három műszak meg minden nehéz és minden meleg mint a mozdonyon.
Váltottam az Afit-ra az addig volt jó amíg futó szervizes voltam mert naponta 15-20 autót lehetett megszervizelni garanciában kisebb dolgokat,ott a 9,60 as fizetésemmel és a havi 2-3 ezer Ft os jattal király voltam de nem sokáig mert sok volt az ellendrukker.
Vissza kerültem a Volánhoz mert valamit kell azért csinálni,közben esti iskolába jártam Gépipari technikum hátha lesz belőlem valami de nem.
Közben két év nyomozás után megbízhatóságom jeléül felvettek a reptérre melózni na az nem volt annyira szar.
Akkoriban kérni kellett hogy ne vigyenek katonának ha tanulsz négyszer kaptam haladékot és húszon két évesen elvittek katonának.
Ott is elég jól teljesítettem állítólag mert ott akartak tartani
Na már most ha már a hetedik nyolcadik ban nem tanultam és a gépiparival sem mentem különösebben sokra legalább maradtam volna bent katonának,-ugye?.
De nem ! ! !
A gyenge agyammal azt hittem,hogy repülőgép szerelőként fogok nyugdíjba menni ! ? !
Csajoztunk buliztunk meg minden ami kell jöttek a csajok.
Megnősültem és neki kellett állni komolyan dolgozni a sulinak vége csak két osztály-t végeztem,helyette éjjel nappal melóztam egy garázsban valakinek aki most milliomos és szarik a pofámra, persze ő is 58- as
Aztán elváltam mert a z asszonyt baszogatta a főnöke aki ugyanúgy 58-as persze, Dr-és gazdag volt már akkor is az én volt feleségem persze nem volt hüje nem is vettem volna el ha az lett volna.
Egy év alkoholizmus meg eltűnés a világ elől, pszihológus meg minden szar után,újra kezdés de akkor már volt munkanélküliség és demokrácia erre basztam én rá lehet,hogy a munkanélküli segély-t miattam találták ki.
Nem hiszem el komolyan , folyamatosan 5-6-7 évenként munkanélküli vagyok,közben faszán megöregedtem,látáskorlátozott,szőrös fülű,ráncos,idegbajos,ide-oda kapkodó az utolsó pillanatban ébredő,türelmetlen,alkalmatlan, impotens és fáradt lettem de baszottul.
Most azzal foglalkozom,hogy mindenbe belevágok mintha az utolsó pillanatban még mindent ki akarnék próbálni.
Tegnap nagy napra ébredtem,51 éves lettem ami annyiban nyilvánul meg hogy melósnak öreg vagyok nyugdíjasnak fiatal,de mit kezdjek magammal?
Szűk családi körben ünnepeltünk mármint,hogy Ők engem de én tudom,hogy ezek már a levezető körök.
A tortának szánt sütimen egy szál gyertya volt,hogy újra elkezdtem ötven évet és most vn az első.Na ettől aztán kurvára elkeseredtem mert a faszom tele ez első ötvennel is,ne basszatok már ki velem!
Nincs munkám és ahogy most kinéz nem is lesz soha többé tehát van kb;tíz tizenkét esetleg ha nincs szerencsém márpedig miért pont most lenne,tizenhét évem a nyugdíj-ig,munkanélküliként.
Kurva jó kilátás.
Délután elmentem horgászni ha már baszni nem tudok legalább horgászom, ... > ...horgászni sem tudok!most már kész vége nincs tovább.

ÉS EZ MIND AZ ÉN HIBÁM MERT HAGYTAM DE MÁR KÉSŐ

Nincsenek megjegyzések: