szombat, július 11, 2009

Teli a tököm

  • Itt élek Európa szívében,nincs munkám,nincs megélhetésem,a világ leg gagyibb nyelvét beszélem,de itt mindenki érti ha azt mondom 'anyád picsája',melósnak öreg vagyok,nyugdijasnak fiatal,nekem van a legtöbb államadósságom,nálunk van a legtöbb biztos megélhetésű M.L.M.-es és Csodadoktor,szeretem a Balatont mert ott kapom a legszebb 600 Ft-os sajtos tejfölös lángost,szeretem a közlekedést mert se menni se megállni nem szabad sehol,szeretem az objektív hatóságot,szeretem a déli harangszót mert legalább tudom mások mikor esznek,nálunk van a világon a legtöbb multi ételszemét lerakóhelyi,nálunk van a legtöbb fitt hulla a sok tartósítószer miatt,az ötven körüli halálozásban az élen járunk,itt vannak a legszebb kurvák,és Magyar ország!és nem is Bukuresti, > Hungry ik líbe dik<

Nincsenek megjegyzések: