hétfő, július 13, 2009

Angyalkommunikáció

"Kedves Károly!

A tanfolyam lényege tulajdonképpen a hirdetésben olvasható. Hogyan tudunk beszélgetni az angyalokkal,hogyan és mikor fordulhatunk hozzájuk segítségért.Ezen kívül számos információ hangzik el egy ilyen tanfolyamon,amit illik tudnunk az angyalokról,kik ők,hogyan élnek,mi a dolguk,milyen az emberekhez való viszonyuk,valamint az ő rendjük."

Az a helyzet,hogy mindig is éreztem,hogy angyal vagyok.Néha még mondták is egyes csajok de 'egyre ritkábban'.Már egészen kis korom óta angyal akartam lenni.

-Az jutott eszembe,hogy vannak akik jelentkeznek egy ilyen vagy valami hozzá hasonló tanfolyamra és el is végzik nagy komolysággal,és diplomát is kapnak .
És utána mi van?
-Kapok egy jelvényt,hogy értem az angyalok nyelvét és tudok kommunikálni velük? Vállalkozói engedélyt kérek és fizetem a havi 70 ezret mert tudok beszélni az angyalokkal?
-Lehet'valakinek szüksége van erre a mai zavaros időkben de nem bízom benn,hogy valaha ezt komolyan gondolta valaki is.Ha igen akkor bennem van a hiba mert túlságosan egyszerű vagyok.
Szeretem ,szeretném úgy látni a dolgokat ahogy azok vannak!Mint a régi szép időkben,-aki hülye az hülye és nem akarja megmagyarázni nekem hogy látom amit nem lehet látni,de tényleg látom csak én nem látom mert alkalmatlan vagyok mindenre mert nem látom.
-Persze lehet mondani,hogy az aurát sem látja mindenki igaz én sem látom, de ez szerintem nem olyan.
-Az is igaz,hogy sok mindent meg lehet tanulni,az is,hogy nem tudjuk amíg nem próbáltuk mire vagyunk képesek,de ez talán már túlmegy mindenen vagy talán nem?
-Bármi belefér az ember tudományába?
-Bármire képesek vagyunk?

-Tudom lehet mondani mindent 'de ki az aki megmondja Te erre vagy jó Te arra és mit próbáljunk meg még? hányszor kezdjük újra? meddig lehet ezt csinálni ? vagy meddig érdemes ?
Meddig lehet ezt bírni???????????????????????

Nincsenek megjegyzések: