kedd, július 07, 2009

Megéri vagy átverés?

"sciennet -lyoness- szcientológia! Megéri vagy átverés?

Úgy néz ki, hogy ma MLM napot tartok :-)

Egy csomó autón látom a ' gazdagodj meg költekezéseidből - sciennet ' feliratot. Kicsit utánanéztem ennek a dolognak, így találtam rá a lyoness nevű cégre is. Amit egyből kiszúrtam, hogy ez is egy újabb MLM rendszerben működő vállalkozás.

Arra nem sikerül rájönnöm, hogy ennek a Sciennet szervezetnek van-e valami köze a híres szcientológia (vagy scientológia) egyházhoz. Elég gyanús nekem ez, és azt gondolom, hogy kapcsolódnak egymáshoz.

A különböző fórumokon és tájékoztató Sciennet oldalak alapján nekem erről a Sciennet és Lyoness üzletről az jön le, hogy szimpla piramis játék, egy kis termékkel megfűszerezve!

Igazam van vagy nincs igazam?
Sciennet vagy Lyoness?
Priamis vagy nem piramis?

Kommenteljetek, mert meggyőzhető vagyok!"

Nincsenek megjegyzések: